Saturday, August 4, 2012

Lady Portia ~~ Tijd voor elkaar lief te hebben ~~ 04/08/2012 Gechanneld door Méline Lafont.



Mijn aller Geliefden van op Aarde, mijn naam is Lady Portia en ik groet u allen zeerste.

Wij, als Geascendeerde Meesters houden ontzettend van jullie en staan jullie zeer graag bij in al jullie obstakels en ervaringen, uit grote Liefde.  Wij wijzen soms de weg, geven jullie kleine hints, maar laten het echte werk en leren over aan jullie.  Dit is jullie zoektocht naar jullie innerlijke Zelf die zich reflecteert naar de uiterlijke omgeving rondom jullie zelf.  Maak het jezelf zo gemakkelijk mogelijk, mijn Geliefden, en kies voor de soepelste weg als je de keuze krijgt.  Het moet niet steeds hard en onoverwinnelijk zijn, het moeten niet steeds testen zijn om uit te leren... Ook gemakkelijke en aangename wegen zijn voorzien op jullie pad naar Ascentie en zelfkennis.

Jullie maken er zelf van wat jullie willen en nemen zelf de zijwegen die jullie willen uit eigen beslissingen.  Geef julliezelf de kans om het ook eens gemakkelijk te maken en te genieten!  Het leven is voorzien om te leren en te evolueren en daar zijn dikwijls moeilijke hindernissen te overwinnen of lessen uit te trekken, maar ook zo dikwijls leuke momenten om te genieten van het leven op deze planeet Aarde, tijdens deze ervaringen.  Dus, leef en geniet ook eens!  Het is zeker toegestaan.  Zie niet alles als een test of hindernis, soms schuilt er iets positiefs achter en kan je deze ervaren ten volste.


Het leven is iets wonderlijks, al deze mooie creaties van onze schepper de IK BEN presentie, Moeder/Vader God.  Zo prachtig te aanschouwen, sta stil en bekijk ze mijn Geliefden, neem deze niet als vanzelfsprekend.  Elke schepping en levensvorm is uniek, speciaal en een prachtig exemplaar!  Bekijk jullie zelf in detail, cel per cel, cm per cm, vanbinnen en vanbuiten.  Zien jullie deze wonderlijke zelf??  Hoe prachtig jullie zijn gemaakt uit Liefde, uit Licht, uit het zelf zijn!!  En ik vind jullie prachtig mijn Geliefden, zo ontzettend mooi en uitzonderlijk.

Jullie zijn de Meesters, vergeet dat niet, jullie zijn Meesters op zichzelf die nu creaties creëren en dat is jullie nieuwe wereld, jullie nieuwe zelf.  Laten we allen samen een prachtige wereld creëren vol Liefde en Licht, waar iedereen in Harmonie leeft en elkaar respecteren voor wie we zijn, voor wat we doen en waar zelfrespect en zelfliefde vanzelfsprekend zijn.  Een wereld waar iedereen weet wie je bent, wat je ware en echte waarheid is en niets of niemand controle heeft over een ander levend organisme.  Een wereld waar geen oordelen worden geveld en geen waarheid nog leugen bestaat.  Niets is fout en niets is juist!  Alles is wat het is en daar schuilt geen waarheid achter noch oordeel.

Heb elkaar Lief mijn Geliefden, breek elkaar niet af en respecteer.  Wie zichzelf respecteert en graag ziet, zal vertrekken vanuit Liefde en anderen ook respecteren en graag zien.  Dit niet vanuit een ego basis maar vanuit een sterke Liefde basis.  Weet en vertrouw!  Volg je geliefde prachtige hart, zij wijst je de weg, zij is de poort tot verandering, zij is de poort tot Ascentie.. Alles vertrekt vanuit het hart en gaat door het hart.  Zorg voor jullie zelf en voor anderen, het is een tijd als geen ander om dit nu te doen.  Jullie hebben elkaar nodig om samen te werken en te trekken aan 1 touw; niet om elkaar af te breken en ieder zijn eigen waarheid te verdedigen.  Wat is waarheid en wat is niet?  Gebruik je intuïtie en je eigen hart om uit te maken wat voor JOU van belang is.  Heb elkaar lief, ik kan het niet genoeg zeggen!  Ik heb jullie lief en dat met mijn hele hart; ik hou van jullie!!!

IK BEN dat IK BEN.
Lady Portia.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be 

No comments:

Post a Comment