Wednesday, February 26, 2014

Saint Germain ~ Zonnevlammen, NESARA en Galactische energie ~ Door Méline Lafont


Gegroet mijn geliefde vrienden,

Het is IK, Saint Germain, met nieuws en veel nieuws. Nu en dan kom ik graag naar voren met belangrijk nieuws dat meer naar jullie actuele realiteit verwijst, terwijl andere malen ik liever een diepgaande actualisatie wens door te geven die een dieper effect hebben op jullie Ascentie proces. Deze boodschap bevat beiden.

Het jaar 2014, dewelke het eerste jaar van de actualisatie is van al jullie dromen en realiteiten, creaties en voorbereidingen, brengt al veel beginnende verschuivingen met zich mee. Met name om te beginnen de hevige zonnevlammen die een enorme impact hebben op uw Aardse realiteit alsook op uw huidige bewustzijn en belichaming.


Onderschat deze enorme krachten en impulsen niet voor deze zijn een onmisbare schakel in dit Globale Ascentie proces. Ze stromen toe met krachtigere impulsen dan ooit tevoren en dit op een veel sneller tempo dan je uzelf ooit had kunnen inbeelden. Pas op geliefden, dit gaat nog sterker worden en nog meer toenemen! Dit om voor nog meer ontwakeningen en veranderingen te kunnen zorgen in jullie Aardse realiteit. De toename van deze Zonnevlammen is tot nu toe nog onbekend terrein voor velen daar de intensiteit hiervan nog nooit van zo'n proportie geweest is.

Elke zonnevlam is een enorme creatie en activatie die bijdraagt tot de actualisatie van uw innerlijke Zelf binnen in uw eigen omgeving en realiteit alsook in uw eigen belichaming. De IK BEN Presentie en het Christus bewustzijn in één wordt nu belichaamd door de meeste licht werkers en Meesters op deze planeet die er klaar voor zijn, en dit loopt over verschillende fases.

Dit kan vragen voor nog meer aarding en relaxaties, alsook rust en competenties om deze kunnen om te schakelen naar innerlijke creativiteit en balans. Het vraagt om zich een weg te banen in jullie realiteit en bewustzijn alsook om zich een weg uit te banen om zich te kunnen manifesteren in het Alles. Dit door middel van jullie realiteit en belichaming. Jullie lichamen en bewustzijn zijn daarvoor van cruciaal belang in dit gehele proces.

Niet alleen het menselijk bewustzijn neemt zijn beeldige vormen en creaties aan maar ook het algemeen bewustzijn van al de creatie op Aarde en daarbuiten neemt zijn vormen en creaties aan voor het gaat hier wel degelijk om een planetaire en solaire schift die ook andere planeten en realiteiten/Dimensies aangaan en betreffen.

Als een collectief bewustzijn komen jullie meer en meer op één lijn, niet alleen met elkaar als mensheid maar ook met de elementen van de natuur, het dierenrijk en de elfen wereld. Des te meer je op éénzelfde niveau en vibratie zit met het dierenrijk en de elementen, alsook met de hogere Dimensionale wezens zoals de feeën en de Diva's, des te meer het bewustzijn verruimt naar een meer Galactische vereniging en samensmelting van bewustzijn.

De Galactische federaties hebben hun plannen al gestart om effectieve aanwezigheid te garanderen op een planetair niveau voor allen wie er klaar voor zijn. Afhankelijk van ieders realiteit en hart intentie, bewustzijn en vibratie zal het contact gelegd worden op de manier en het frequentie niveau dat ieder aan kan. Ben je meer van het bewustzijn waar er nog een separatie aanwezig is, dan zal dit ook meer gereflecteerd worden op zulk manier. Ben je meer in het bewustzijn van de eenheid en verdraagzaamheid, dan zal er meer een bewustzijn samensmelting plaats vinden met deze Galactische energieën die u toelaten om meer bewust te zijn van uw Multidimensionale facetten.

Hoe meer u de Meester bent van uw eigen Zijn met de bedoeling dat u zichzelf steeds vertoeft in het hart en in balans, des te meer u kunt bepalen en creëren op welke manier u het eerste Galactische contact wenst voor uzelf. Er zijn veel mogelijkheden en ze zijn allemaal klaar voor uw welzijn. Geniet van de komende creaties en meer bewuste interacties en verkenning met deze Galactische aspecten van uzelf en uw licht familie.

Er zijn al een heel aantal schepen effectief geland daar er meer toestemming verkregen is door het collectief bewustzijn, toch wachten wij zeer gespannen af op wat de politieke reacties zullen zijn omtrent onze aanwezigheid tussen de bevolking, wat nu lopende is. Er zijn een aantal zeer belangrijke doorbraken op uw weg en dit niet alleen omtrent het Galactische bewustzijn maar zoveel meer.

Nesara is daar 1 van aangezien ik me hier de laatste weken zeer hard heb in verdiept. De Kosmische wet omtrent het pleiten van onvoorwaardelijke liefde en vrijheid is aan uw deur gekomen. De doorbraak is inmiddels aanwezig en gebeurd. Alles is steeds op een etherische realiteit eerst voltooid vooraleer er een planetaire verschuiving is, maar vergeet niet mijn geliefden dat jullie steeds alles in de hand hebben betreffende wat effectief door komt in jullie persoonlijke realiteit. Dus jullie bepalen wanneer en hoe dit effectief in zijn slot fase gaat en voltooid wordt, ik maak de weg vrij voor jullie om dit alles mogelijk te maken en uit te oefenen.

Enkel het collectief bewustzijn kan toestaan wat er nu verder kan gebeuren, dit met behulp van jullie eigen Goddelijke krachten.. Ik werk met jullie energieën en bewustzijn betreffende waar ik kan assisteren voor een doorbraak en waar ik nog meer een handje moet toesteken om de krachten hierachter te plaatsen. Zie het als een bol van Licht energie die ik toegestoken krijg van jullie allen, wat symbool staat voor jullie hart creaties en innerlijke krachten voor verandering. Deze bol van Licht energie staat mij toe en geeft mij de mogelijkheid om alles wat hierin verweven zit te verwezenlijken mits assistentie van mijn manifesterende krachten, waar ik dan de weg op politiek vlak zal vrijmaken op een zo hoog mogelijk niveau. Zonder die energetische licht bol van creaties kan ik niets, voor inmenging is niet toegestaan zonder jullie permissie en samenwerking, openheid en groei in bewustzijn. Des te meer die bol de eenheid en samenwerking van hart intentie bevat, des te krachtiger deze wordt.

Veel gesprekken zijn er geweest in de voorbije maanden, veel voorbereidend werk met jullie allen. Al herinneren jullie er zich niet zo veel van, toch zijn er die zich hier wel bewust van zijn en hier en daar een graantje hebben kunnen meepikken van herinneringen. Jullie geduld wordt beloond en dit wordt steeds meer werkelijkheid.

Laat de afwachtende attitude achterwege voor het wordt niet voor u gedaan maar door u en met u allen, voor samen vormen wij de eenheid die de krachten stapelen voor effectieve verschuivingen en veranderingen. Wij kunnen enkel als de schakel en assistentie fungeren, maar de rest blijft nog steeds uw eigen collectieve ervaring en mogelijkheid/creatie voor het is uw bewustzijn dat alles op deze realiteit markeert en realiseert.

Ik ben niet de redder van deze planeet, maar ik verdeel mijn bewustzijn en Meesterlijke energieën wel erg sterk en op een constante wijze in deze realiteit als bijdrage in dit Ascentie proces, voor het is de Waterman tijdperk dewelke staat voor mijn pure energie en krachten door middel van de Paarse vlam.

Laten we nu dit collectief bewustzijn verder bekrachtigen en verder zetten als één en dezelfde Bron van Liefde zodat de weg voor eeuwige vrijheid en een zorgeloos bestaan kan verder vrij gezet worden. Samen bereiken we de planetaire Ascentie op een zo volmaakte manier mogelijk, we zijn niets zonder elkaar en we zijn alles in onszelf.

IK BEN dat IK BEN
Saint Germain

Méline Lafont 2012 – 2014, permission is given to share freely in its entirety and unaltered  http://lafontmeline.com  and http://pleiadedolphininfos.blogspot.com

No comments:

Post a Comment